eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
همیشه افراد ساکت را دوست داشته‌ام. هیچگاه نمی‌فهمی که در حال رقصیدن در رویای خود هستند یا دارند سنگینی بار هستی را به دوش می‌کشند.
دل های ما که بهم نزدیک باشد دیگر چه فرقی می کند که کجای این جهان باشیم دور باش،اما نزدیک من از نزدیک بودن های دور می ترسم.
ولی دوستان بهرحال باید اینو پذیرفت که اکثر اوقات اصن تقصیر طرف مقابل نیست، فقط ما بیشتر از چیزی که باید روش حساب باز کرده بودیم.
تلخترین جمله دنیا میدونی چيه؟ "کاش هیچ وقت نمیشناختمت!"
غمگین ترینش اینه ک کاش همونجوری ک شناختمت میموندی
ما باید یاد بگیریم ادما همیشه وقت مارو ندارن
مگه آدم چقدر میتونه درمورد یه نفر بنویسه ؟! چرا تموم نمیشی تو ؟
ماه امشب قشنگه، ولی تو هر شب...
:)
دیگه نیستم اون آدم بچگیامو