eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
ما باید یاد بگیریم ادما همیشه وقت مارو ندارن
مگه آدم چقدر میتونه درمورد یه نفر بنویسه ؟! چرا تموم نمیشی تو ؟
ماه امشب قشنگه، ولی تو هر شب...
:)
دیگه نیستم اون آدم بچگیامو
و چه کلماتی که به اشک تبدیل شدند:)
لب‌های تو آتشکده ، موی تو کلیسا ، بیچاره اذانی که پدر خوانده به گوشم !
‏تمامم کرد بی آنکه بخواهد ذره ای من را...
بخوان زیر باران که یارِ توام تو عید منی من بهارِ توام :))
سلام بر کسانی که وجودشان از غم دنیا میکاهد
خندهاشو قربون...