میشود بغلم کنی؟!
محکم..،
از آنهایی که سرم چفت شود روی قلبت و حتی هوا هم بینمان نباشد...
میشود بغلم کنی؟!
دلم تنگ است
برای بوی تنت..،
برای دستانت که دورم گره شود
و برای حس امنیتی که آغوشت دارد...
میشود بغلم کنی؟!
هیچ نگویی..،
فقط دست روی موهایم بگذاری و گریه کنم...
و آرام در گوشم بگویی مگر من نباشم که اینجور گریه کنی
میشود بغلم کنی؟!
همین روزهاست که دلتنگی کاری دستم دهد...
و در حسرت لمس آغوشت برای همیشه بمانم...
میشود لمسم کنی ؟!
میشود بغلم کنی؟!
شکلات تلخ
ما باید یاد بگیریم ادما همیشه وقت مارو ندارن
ما باید یاد بگیریم آدما میتونن حرفای خوبی بزنن اما آدمای خوبی نباشن