eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
مثلِ کوه برف ، در بهمن نباید سُست بود دل فقط باید بریزد ، بـا صدای یک نفر .
همسرم چند ورق لیست به من خواهد داد و سرا پای وجودم نگران خواهد شد‌ ، می‌زنم ساز مخالف دو سه روزی . . اما عاقبت هرچه که او گفت همان خواهد شد .
وقتی می گم از همه بدم میاد، وقتی می گم از همه خسته شدم، وقتی می گم دلم میخواد همه چیز و ول کنم و برم، منظور من از همه تو نیستی. تو همه نیستی. تو هیچ وقت برای من مثل همه نبودی. خودتو با این آدمای تکراری خسته کننده رو مخ مقایسه نکن. تو پناه گاه منی. تو همون رنگین کمون قشنگی که تا آخر عمرم از تماشا کردنش خسته نمی شم. همه ی آدمای زندگیم یک طرف، توام یک طرف. فهمیدی؟ 🧡
مرا گر مست می‌خواهی، نگاهت را مگیر از من.
آدم متوجه نیست، متوجه نیست تا وقتی که میشینه برای یکی تعریف میکنه و اونجاست که میفهمه چه فاجعه تلخی رو پشت سر گذاشته.
لحن گیرای صدایت زود عاشق می‌کند ، جان ِ من تا می‌شود با هیچ‌کس صحبت نکن .
ببین وقتایی که باهم صحبت نمی‌کنیم معنیش این نیست که من باهات حرفی نمی‌زنم، من در طول روز دائم دارم درونِ خودم یه چیزایی رو برات تعریف می‌کنم :)
چرا فکر میکنید اگه بجای تو بنویسید تُ خیلی عاشقانه و شاعرانه تره؟ حالا اونا که مینویسن طُ اصلا هیچی دیگه‌/:
جمعه است بیا که گاه به گاهی ببینمت حتی به قدر نیم نگاهی ببینمت تکلیف بی‌قراری این دل چه می‌شود؟! اصلاً شما اگر که نخواهی ببینمت… -اسعدالله ایامکم یا صاحب الزمان(عج)