تو میدانی که من از تنها بودن نمیترسم،
«اما حیف نبود؟ حیف نبود آن روزهای باهم بودنمان؟
چیزی که داره نابودت میکنه رو اسمشو عشق نذار ، عشق اونیه که حالتو خوب کنه. میفهمی که چی میگم؟
تمامِ دنیا بیهوده است ، اگر آدم کسی را پیدا نکند که علیرغم تمامِ جنگها ، وطنش باشد.