eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
مثل ‌ِیک تابلوی نیمۀ نفرین شده ای ، دست ‌ِهر کس که به سوی تو بیاید قلم است .
لعل است یا لبانت ؟ قند است یا دهانت ؟ تا در برت نگیرم ، نیکم یقین نباشد .
خوشحالم چون هنوز نفهمیدین چرا چای رو یخ میخورم😅
خیلی تلاش کردم اما نشد ولی یه درس خیلی مهم گرفتم اینکه شخصیت اصلی داستان زندگی خودت باش :)
خب اخرین روز پایانی'1402'هم رسید. امسال خوبی داشت، بدی داشت، لبخندُ‌ بغضُ احساسم داشت،آشنایی داشت، جدایی هم داشت. '1402'برامون بغض و درد بود اما ما تا تونستیم سرپا وایستادیم. بعضی از آشناهایی که میشناختیم تبدیل شدن به غریبه هایی که نمیشناسیم. _خب حالا که کمتر از یک روز دیگه قراره یه سالِ جدید رو شروع کنیم! براتون آرزو میکنم'1403' یکی از بهترین سال های زندگیتون باشه، به آرزوهای رنگارنگتون برسید و همیشه لبخند رو لبای قشنگتون باشه:) همیشه بعد از یه اتفاق بد، یه اتفاق خوب تو راهه، اومم ب هرحال شنیدیم ک میگن"هر تیره شبی را سحری هست"نه؟! امیدوارم سالِ دیگه همچین روزی هممون بگیم'1403' بهترین اتفاق های ممکن رخ داد بهترینا برای شماا... ـ از طرف:ساجده ¹⁴⁰²'¹²'²⁹
اندوه بزرگی‌ست، زمانی که نباشی.
اگه بیشتر از یه دفعه به یه موضوعی اشاره میکنم، یعنی داره اذیتم میکنه.
آخرین شب "سال" است! و من به اندازه ی  تمام دقیقه های این سال  دلم برایت تنگ شده است ! و ای کاش فردا بیایی و کمی مرا "تحویل" بگیری! و اگر نیایی باز هم سال دیگری شروع میشود و من باز هم همان آدم تنهایی میشوم که سال پیش بودم ..
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
اگه سال گذشته حرف بدی زدم یا کار اشتباهی کردم. خواستم بدونید از سال جدید هم برنامه همینه. ها بابااا فکر کردید کنکله؟!
و این تایم تو سال جدید...