آخرین شب "سال" است!
و من به اندازه ی
تمام دقیقه های این سال
دلم برایت تنگ شده است !
و ای کاش فردا بیایی و
کمی مرا "تحویل" بگیری!
و اگر نیایی
باز هم سال دیگری شروع میشود
و من باز هم همان آدم
تنهایی میشوم
که سال پیش بودم ..
اگه سال گذشته حرف بدی زدم یا کار اشتباهی کردم.
خواستم بدونید از سال جدید هم برنامه همینه.
ها بابااا فکر کردید کنکله؟!
سال 1403، سال خوبیه.
این رو میشه از لحظه تحویلش فهمید. از اینکه همزمان با طلوع خورشیده. سال جدید میخواد بگه صبح میشه بالاخره. هر شبی بالاخره صبح میشه و غم دلهامون از بین میره.