eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
اندوه بزرگی‌ست، زمانی که نباشی.
اگه بیشتر از یه دفعه به یه موضوعی اشاره میکنم، یعنی داره اذیتم میکنه.
آخرین شب "سال" است! و من به اندازه ی  تمام دقیقه های این سال  دلم برایت تنگ شده است ! و ای کاش فردا بیایی و کمی مرا "تحویل" بگیری! و اگر نیایی باز هم سال دیگری شروع میشود و من باز هم همان آدم تنهایی میشوم که سال پیش بودم ..
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
اگه سال گذشته حرف بدی زدم یا کار اشتباهی کردم. خواستم بدونید از سال جدید هم برنامه همینه. ها بابااا فکر کردید کنکله؟!
و این تایم تو سال جدید...
دوستان یک ساعت و چهار دقیقه پیش پارسال بود😅
ولی ترکیب شب عید و بارون :)
سال 1403، سال خوبیه. این رو میشه از لحظه تحویلش فهمید. از اینکه همزمان با طلوع خورشیده. سال جدید میخواد بگه صبح میشه بالاخره. هر شبی بالاخره صبح میشه و غم دل‌هامون از بین میره.
گفت:تو خیلی زودرنجی
گفتم:آدما از کسایی ک دوستشون دارن بیشتر می‌رنجن وگرنه بقیه که مهم نیستن