شکلات تلخ
حقیقتا وقتی از تنهایی مینالم، منظورم این نیست که اطرافم خلوته؛ منظورم اینه که هیچکس نمیفهمه چی میگم
انگار آدمی در جمع، تنهایی خود را بهتر و با وضوح بیشتری احساس میکند.
میگیری که؟