شکلات تلخ
حقیقتا وقتی از تنهایی مینالم، منظورم این نیست که اطرافم خلوته؛ منظورم اینه که هیچکس نمیفهمه چی میگم
انگار آدمی در جمع، تنهایی خود را بهتر و با وضوح بیشتری احساس میکند.
میگیری که؟
-دلتنگ که میشم
نه سیگار میکشم
نه کافه میرم
نه قهوهی تلخ میخورم
نه تو خیابون ولیعصر قدم میزنم
شماها خیلی باکلاسید😅
من که دلتنگ میشم
فقط تو اتاقم سیل میاد همین(:
شکلات تلخ
گر بپیچد به جهان قهقهه ای شور انگیز دل ِ تو گیر به لبخند ِ یکی باشد و بس ..
عشق یعنی نفست بندِ یکی باشد و بس . .
جان و تن وصل به پیوند ِ یکی باشد و بس .