شکلات تلخ
بعدا؟ بعدا دیگ آهنگ رو قط نمیکنم که ویس تو رو گوش کنم ↯ http://eitaa.com/bestrong_s
بعدا؟!
بعدا دیگه ببخشید شما ؟
@Talkh_a
شکلات تلخ
‹ آسمون چیه ، من کهکشانو توی چشمات دیدی › @Talkh_a
مِى ، از چشم تو آموخته گيرايى را
شکلات تلخ
‹ بغلم کن که جهان کوچک و غمگین نشود › @Talkh_a
بی مهابا بغلم کن وسط مردم شهر.
@Talkh_a