شکلات تلخ
منو ببخش ک نمیتونم ببخشمت، اخه تو تنها کسی بودی که باور داشتم هیچوقت بهم آسیب نمیزنه. @Talkh_a
ببخش مرا ک مانده ام برای تویی ک رفته ای
@Talkh_a
اگه قرار باشه این من باشم که هر دفعه تلاش کنم تا وجود داشته باشم توی زندگیت،ترجیح میدم فراموش بشم.
شکلات تلخ
بیا یجوری زندگی کنیم انگار که هیچکس مارو نمیبینه.
بیا جامون عوض کنیم ببین دلتنگی چقدر درد داره.
صبح،
گوارای وجود تو.
ای نسل به نسلت خورشید.
میشود کمی، فقط کمی به پنجرهی ترک خوردهام بتابی؟!
شکلات تلخ
ماه من غصه اگر هست بگو تا باشد. معنی خوشبختی،بودن اندوه است. اینهمه غصه و غم،اینهمه شادی و شور،
ماه من
منی که واسه هیچکس قدم برنمیداشتم برای تو تمام مسیر رو دویدم
@Talkh_a
37.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
و چه سخت بود دیدن رفتنت
همه میگفتن چرا رسانه آقای رییسی ضعیفه ؟
امروز رسانه های خدا فعال شدن ، خدا داره خداییش رو نشون میده :)
همان شانههایِلرزان
و همان صدای گریه که در ایران پیچید ،
گویایِهمه چیز بود که :
اللهم إنا لا نعلم منهم الا خیرا .