عشق را خواهی بسنجی عهدُ ایمانش بسنج
آنکه پای دین خود جان میدهد عاشقتر است .
شکلات تلخ
+ وقتی حالت بده چیکار میکنی؟! _ میرم قدم میزنم + اگه خوب نشی، چی؟! _ میخوابم
+ بدتر از دوستداشتنِ یه طرفه؟
- دلتنگیِ یه طرفه.
@Talkh_a
شکلات تلخ
+ بدتر از دوستداشتنِ یه طرفه؟ - دلتنگیِ یه طرفه. @Talkh_a
بدتر از دلتنگی یه طرفه؟
تلاش یه طرفه برا نگه داشتن یه رابطس
شکلات تلخ
می شود چند ساعتی از ذهن من بیرون روی؟ درس دارم به خدا این ترم مشروط میشوم
وقتی باید فارسی بخونیو همچی دست ب دست هم میده 😂
شکلات تلخ
بعضی وقتا هم باید سکوت کرد .. همین سکوت گاهی مفیدتر از یک ساعت صحبت کردنِ ...
بچه که بودم ..
اتفاقی میوفتاد ، مشکلی پیش میومد ،
پدرمو میدیدم که آروم گوشهی ایستاده و سکوت میکنه ؛
نه بخاطر اینکه براش اهمیتی نداره ،
علیتش این بود که صبر میکرد ..
خشم و غرغرهای الکی نمیکرد ...
شکلات تلخ
بچه که بودم .. اتفاقی میوفتاد ، مشکلی پیش میومد ، پدرمو میدیدم که آروم گوشهی ایستاده و سکوت میکنه ؛
من ، صبوری کردن و تحمل کردن رو
از هیچ کتاب و هیچ سخنرانیای یاد نگرفتم
شاید تو جایی ، سخن قشنگی از صبر و حلم گفته بودن ؛ اما من از جایی دیگه صبر رو یاد گرفتم ..
از سکوت پدرم ...
چقد حس خوب داره ،
پیام های گذشته رو خوندن ؛
دوباره آدمُ میبره تو حالُ هوای خودش ..