شکلات تلخ
می شود چند ساعتی از ذهن من بیرون روی؟ درس دارم به خدا این ترم مشروط میشوم
وقتی باید فارسی بخونیو همچی دست ب دست هم میده 😂
شکلات تلخ
بعضی وقتا هم باید سکوت کرد .. همین سکوت گاهی مفیدتر از یک ساعت صحبت کردنِ ...
بچه که بودم ..
اتفاقی میوفتاد ، مشکلی پیش میومد ،
پدرمو میدیدم که آروم گوشهی ایستاده و سکوت میکنه ؛
نه بخاطر اینکه براش اهمیتی نداره ،
علیتش این بود که صبر میکرد ..
خشم و غرغرهای الکی نمیکرد ...
شکلات تلخ
بچه که بودم .. اتفاقی میوفتاد ، مشکلی پیش میومد ، پدرمو میدیدم که آروم گوشهی ایستاده و سکوت میکنه ؛
من ، صبوری کردن و تحمل کردن رو
از هیچ کتاب و هیچ سخنرانیای یاد نگرفتم
شاید تو جایی ، سخن قشنگی از صبر و حلم گفته بودن ؛ اما من از جایی دیگه صبر رو یاد گرفتم ..
از سکوت پدرم ...
چقد حس خوب داره ،
پیام های گذشته رو خوندن ؛
دوباره آدمُ میبره تو حالُ هوای خودش ..
هیچوقت بهت نگفتم چقدر دارم اذیت میشم،نگفتم بهت چقدر باعث شدی قلبم مچاله بشه تو خودش و اشک بریزه، نگفتم کاری کردی که دیگه نتونم به کسی حس پیدا کنم و بهش محبت کنم، حتی از اون شبایی که میتونستی فقط با حرف زدن باهام حالمو خوب کنی ولی خب... هم چیزی نگفتم، من هیچ کسِ زندگی تو بودم و تو تموم روز و شبایِ من بودی