من فکر میکردم سالها باید یکییکی سپری شوند
تا هر بار آدم یك سال بزرگتر شود
اما اینطور نیست، این اتفاق یک شبه رخ میدهد...
چقدر زیباست،
کسی را دوست بداریم
نه برای نیاز
نه از روی اجبار
و نه از روی تنهایی
فقط برای اینکه
ارزشش را دارد...
اون لحظهای که داری تایپ میکنی یهو به خودت میای
میگی «آخه به کی دارم چی میگم» و پاک میکنی...