شکلات تلخ
برگرفته شده از تخیلات @Talkh_a
ولی من عادت ندارم از تخیلاتم اینجا بنویسم😅
شکلات تلخ
_میخوای برات یه قصه تعریف کنم که آخرشو نمیدونم؟ + تعریف کن _دوست دارم(: @Talkh_a
- تنها زندگی میکنی اکلیما؟
+ نه، یادِ کسی با من است. چه کسی میتواند تنها زندگی کند؟
@Talkh_a
انقدر دوسش دارم تمامِ ویژگیهاش و در نهایت بودنش برام جالب و لذتبخشه.
مثلا برام جالبه که لباس میپوشه، گرمش میشه، میخنده، غذا میخوره، حرف میزنه، دست داره، پا داره !
نمیدونمم چجوری توضیح بدم😅
امشب شب عجیبی بود شاید قشنگ ترین شب میشد برام به هر حال گذشت و امشبو یادم میمونه(:
شکلات تلخ
سلام بر کسانی که در ما چیزی را دوست داشتند که خودمان ندیدیم و دوست نداشتیم... @Talkh_a
سلام بر آنان که قلب انسان ها را امانت الهی میدانند
@Talkh_a