انقدر دوسش دارم تمامِ ویژگیهاش و در نهایت بودنش برام جالب و لذتبخشه.
مثلا برام جالبه که لباس میپوشه، گرمش میشه، میخنده، غذا میخوره، حرف میزنه، دست داره، پا داره !
نمیدونمم چجوری توضیح بدم😅
امشب شب عجیبی بود شاید قشنگ ترین شب میشد برام به هر حال گذشت و امشبو یادم میمونه(:
شکلات تلخ
سلام بر کسانی که در ما چیزی را دوست داشتند که خودمان ندیدیم و دوست نداشتیم... @Talkh_a
سلام بر آنان که قلب انسان ها را امانت الهی میدانند
@Talkh_a
دلم میخاد برم موهامو کوتاه کنم با موهام دستبند درست کنم و به آدمی که برام مهمه هدیه بدم♥️