eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
من تازه فهمیدم چقد میتونم ادا صبورارو درارم
دارم با ” اشکال نداره میگذره “ زندگیمو میبرم جلو.
‏من مدال طلای غصه‌ خوردن برای اتفاقات نیفتاده‌ رو دارم.
یه جا یهو بر میخوره بهت
شکلات تلخ
‏من مدال طلای غصه‌ خوردن برای اتفاقات نیفتاده‌ رو دارم.
آفرین ولی اگه به خودت برسی مدال طلای حال خوب رو داری
بنویسی و ارسال نکنی و پا کنی خب بمیرم دیگ
لطفاً ادا نباشید .
شکلات تلخ
-تاریکی به کام-
امیدواریم که بوی تلخ اما خاطر انگیز قهوه ها به کامتون باشه @Talkh_a
هوم؟!(: @Talkh_a