eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
حداقل دل‌کندن برای من هیچ‌وقت آسون نبوده. من جون‌کندم تا بالاخره یک‌کوچولو دلم شُل کرد.
انگاری تا گریه نکنم صب نمیشه😅
میتوانی از چشم‌هایم بخوانی آشوبِ درونم را ‌، اگر مرا بلد باشی ‌.
کسی حواسش به حرف‌هایی که خوردی؛ حسرت‌هایی که کشیدی؛ و رنجی که به جان می‌خری؛ نیست.
اصلا میدونی چیه ؟! اُمیدوار بودن خودش یه درجه خوشحالی و لذت بردن محسوب میشه @Talkh_a
و اۅ براۍ مڼ همـه چیږ اسٺ !
روبه رو شدن با برخی حقایق، فهمِ فهم غلط، بیشتر از اینکه جالب باشه، میتونه انسان رو دچار حس نا امنی بکنه. اکثر مردم، درگیر خود بر حق بینی هستند. ما هم همینطور.باورهای بعضی هامون بیشتر بر اساس احساسات شکل میگیره نه شواهد و استدلال سقراطی.نظراتی که بیان می کنیم، همه از فیلتر شرایط مون تو گذشته و حال رد میشه. حتی وقتی می خواهیم مطلب علمی بگیم،اگه تو اون حال ناراحت باشیم یا هر حالت دیگه ای،قطعا اون حالت آگاهانه یا ناخودآگاه بر بیان ما تاثیر میزاره.تا اینجای مطلب چی می خوام بگم؟خودمون رو صد در صد برحق نبینیم.دیگران رو هم همینطور.به حرف هایی که می شنویم و می بینیم،شک کنیم و با نگاه اول نپذیریم.
زمان: حجم: 468K
خیلی سخته که همه رفیقات دارن میرن و تو فقط میتونی بگی به یاد منم باشید... @Talkh_a
اون شب برا تو ی شب عادی بود اما یه چیزی تو من تقریبا مرد