چقدر زیباست کسی را دوست بداریم
نه برای نیاز نه از روی اجبار و نه
از روی تنهایی فقط برای اینکه
ارزشش را دارد ...
اگه دو نفر قرار باشه
نیمه گمشدهی هم باشن ،
شانسی همدیگرو پیدا نمیکنن؛
کنار هم ساخته میشن ...
(یادگاری از من)