eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
یکی مث من چشماش هر شب از عشقت بارید
یکی مث اون، دوست نداره
ولی دوسش داری....
قشنگ بود هرچند سرکاری بود
درموردش چایی خوردم؛ ولی کافی نبود.
چقدر زیباست کسی را دوست بداریم نه برای نیاز نه از روی اجبار و نه از روی تنهایی فقط برای اینکه ارزشش را دارد ...
اگه دو نفر قرار باشه نیمه گم‌شده‌ی هم باشن ، شانسی همدیگرو پیدا نمیکنن؛ کنار هم ساخته میشن ... (یادگاری از من)
تا حالا نشستی بشمُری واسه چند نفر مهمی؟!
نذارید هیچوقت دیر بشه بهش بگین چقدر دوسش دارین(: @Talkh_a