eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
درموردش چایی خوردم؛ ولی کافی نبود.
چقدر زیباست کسی را دوست بداریم نه برای نیاز نه از روی اجبار و نه از روی تنهایی فقط برای اینکه ارزشش را دارد ...
اگه دو نفر قرار باشه نیمه گم‌شده‌ی هم باشن ، شانسی همدیگرو پیدا نمیکنن؛ کنار هم ساخته میشن ... (یادگاری از من)
تا حالا نشستی بشمُری واسه چند نفر مهمی؟!
نذارید هیچوقت دیر بشه بهش بگین چقدر دوسش دارین(: @Talkh_a
روح من در هیاهوی مغزم جان خواهد سپرد.
‏جسم، تاوان ذهن رو پس میده.
. :)
من قاصدک فوت کردم