زخم خوردن از جانب کسی که دوسش داری هیچوقت التیام پیدا نمیکنه. مثلا نشستی صبحونه تو میخوری؛ یادت میاد فلان روز فلان کارو بات کرد و قلبتو یک لحظه فشرده حس میکنی؛
ولی بخشیدی و باهاش ادامه میدی. چرا؟ چون دوستش داری.
نذارید کسی که باورتون کرده ،
کسی که دوستون داره حس کنه اضافیه ،
حس کنه هر موقع دلتون خواست
و بعد از همه کاراتون واسش وقت دارید ...
نذارین فکر کنه همیشه ذهنتون ،
درگیر آدما و چیزای دیگست
و آخر همه دوسش دارین ...
حواستون به کسایی که دوستون دارن باشه!
چون اگه یه روز خسته شن و برن ،
دیگه ممکنه قلبی مثل قلب اونا پیدا نشه
که واقعی و از ته دل شما رو دوست داشته باشه و نگرانتون باشه .
دختری به کوروش گفت ؛
من عاشقت هستم .
کوروش گفت؛ لیاقت شما برادرم است ،
که از من زیباتر است وپشت سرِ شما ایستاده ،
دختر برگشت و دید کسی نیست .
کوروش گفت ؛ اگر عاشق بودی
پشتِ سرت را نگاه نمیکردی ..
من تازگیا فهمیدم یه سری از این کارایی که واسه خودم میکردم رو بابا ها واسه بچه هاشون انجام میدادن ...
دروغ چرا..
غمگین شدم..🚶♂