eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
هیچ‌ کس‌ جاتو‌ نمیگیره ولی‌ کاش‌ خودت ‌ سر جات‌ بودی
قسم به آن حسی که از لحظه دیدارت مرا تبدار کرده زندگی را با تو دوست می دارم می دارم @Talkh_a
امروز بدترین روز بود و بیا سعی نکن منو متقاعد کنی که ؛ توی هر روز لحظات خوبی پیدا میشه . اگه با دقت نگاه کنیم زندگی دشواره با اینکه ؛ خیلی وقتا اتفاقات خوبی میوفته !
آرزو دارم که یک شب در کنارش سر کنم چاوشی باشد، خزان باشد، و آغوشی عمیق
یه طوری زنگی کنیم که.... اگه بلایی سرمون اومد.... دل کسی خنک نشه
یعنی میشود آن روز برسد؟! که همه احوال تو را از من بگیرند که سراغت را فقط من داشته باشم که بگویم،خوب است درگیر زندگیمان است خوب است، در فکر من است خوبیم مشغولِ دوست داشتن همدیگریم پس کِی میرسد آن روز؟(:
‏تابحال شده از شدت دلشوره حس کنید وجودتون رو دارید بالا میارید؟ ‏من همیشه همینطوریم.