نتانیاهو بعد از حمله رفته تو پناهگاه
بابا تو زدی
ما باید بریم پناهگاه
مردم ما رفتن ورزش صبحگاهی و کلهپاچه زدن، نتانیاهو رفته پناهگاه
شکلات تلخ
نتانیاهو بعد از حمله رفته تو پناهگاه بابا تو زدی ما باید بریم پناهگاه مردم ما رفتن ورزش صبحگاهی و کل
مردم رفتن بالا پشتبوم و اونا تو پناهگاه 😂