نتانیاهو بعد از حمله رفته تو پناهگاه
بابا تو زدی
ما باید بریم پناهگاه
مردم ما رفتن ورزش صبحگاهی و کلهپاچه زدن، نتانیاهو رفته پناهگاه
شکلات تلخ
نتانیاهو بعد از حمله رفته تو پناهگاه بابا تو زدی ما باید بریم پناهگاه مردم ما رفتن ورزش صبحگاهی و کل
مردم رفتن بالا پشتبوم و اونا تو پناهگاه 😂
دلار ، سکه و طلا بیوقفه در حال یکهتازی است و کسی پیدا نمیشود که افسار خر و خرسوار را بکشد. زمزمههای گرانی بنزین نیز همه جا را فرا گرفته و همزمان رفع فیلترینگ نیز در حال پیگیری است و جالب آنکه اهل فن میدانند فیلترینگی که در حال اعمال است، تنها کارکرد امنیتی دارد. برنامه آشوب قطعی است؛ فقط باید زمان آن را پیشبینی کرد.
#ایران
حمله ی اسرائیل پاسخ به حملات ما نبود.
وعده صادق ۲ در پاسخ به حمله رژیم
صهیونیستی صورت گرفت .
در حال حاضر این ضربه رژیم حملهی
«جدید» محسوب میشه
و حق مشروع و قانونی ایران هست که
پاسخ بده .
#وعده_صادق