شکلات تلخ
اززمستانتاتهِمردادبایادتگذشت آمدمکمکمفراموشتکنمپاییزشد
مرا برد به یغما پاییز 🍂✨
️وقتی عصبانی هستیم،
مراقب گفته های خود باشیم!
️چون عصبانیت ما
فروکش خواهد کرد،
اما حرف های ما
یک جا باقی خواهد ماند..
شکلات تلخ
مرا برد به یغما پاییز 🍂✨
برگبهبرگ، بارانبهباران، هدرمیدهی
پاییزرابانیامدنت . .
بالغ شدن زمانیه که دیگه به آدما نمیگی چرا بهم زنگ نمیزنید یا بهم پیام نمیدید.
متوجه تغییرات میشی و قبولش میکنی، بدون هیچ جنگ و دعوایی.
و فقط با یک لبخند ازشون دور میشی...