بالغ شدن زمانیه که دیگه به آدما نمیگی چرا بهم زنگ نمیزنید یا بهم پیام نمیدید.
متوجه تغییرات میشی و قبولش میکنی، بدون هیچ جنگ و دعوایی.
و فقط با یک لبخند ازشون دور میشی...
شکلات تلخ
برگبهبرگ، بارانبهباران، هدرمیدهی پاییزرابانیامدنت . .
و پاییز
زنی اصیل و عاشق بود
که برای معشوق
گیسوان خود را طلایی کرده بود
و معشوقِ بی اعتنا
نه عشق اورا دید
نه موهای تازه رنگ شده را...
سالهاست که از مرگ پاییز می گذرد
اما هنوز هم
از هر تار موی طلایی رنگِ پاییز
درختانی می روید به وسعت تنهایی و عشق
و از هرکدامشان
غربتی میریزد
به اندازه ی احساسی مدفون شده ...🍂