شکلات تلخ
از آدمیزاد هیچ بعید نیست که بگوید "خداحافظ"و بندبند وجودش" می خواهم بمانم"باشد... @Talkh_a
چیه این آدمیزاد که با یه حرف بهم میریزه و همه ذوقشو کور میکنه و با هزارتا حرفم نمیتونه حالشو خوب کنه؟!