یکی از تلخ ترین حسهایی که میتونید به کسی منتقل کنید اینه که ناراحتش کنید و بعد دلجویی نکنید(:
شکلات تلخ
یه نصیحت!
هیچوقت صدتون و برای کسی نزارید
ادما از نم نم بارون خوششون میاد ولی از سیل بدشون میاد...
@Talkh_a