eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
بغلم کن
تویه این دود و دم غم میکشم از تو نفس من
بغلم کن
شبیه فیلمِ درامم،هی داره تلخ تر میشه اِدامش:)
والا
و من جهانی دارم به نامِ تو !♥️
به بهانه‌ی مذاکرات غیر مستقیم ایران و آمریکا یه بنده خدایی با ترس گفت: اگر مذاکرات جواب نده جنگ میشه... نه عزیزمن جنگ نمیشه، آمریکای که میاد توی عمان تا با ایران مذاکره کنه خوب فهمیده که جنگ با ایران به نفعش نبوده و نیست اصلا بر فرض که دست از پا خطا کنن و جنگ هم بشه، ایران ۴۵سال پیش ۸سال بدون داشتن ابزار جنگی پیشرفته در مقابل حزب بعث و تمام دنیا ایستاد آمریکا که عددی نیست پیر ما امام خمینی در سال ۱۳۵۷ فرمود: آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند؛ حالا بر فرض غلطی هم کند میدانید چه می‌شود؟! ایران هزارن موشک خیبر و فتاح را به سمت تل‌آویو و حیفا شلیک می‌کند و بعد تمام پایگاه‌های آمریکا در منطقه را با خاک یکسان میکند تنگه‌ی هرمز و باب‌المندب بسته میشود، این جواب ایران را آمریکا فهمیده است ولی یه عده هموطن هنوز نه؛ خود تحقیر نباشیم اگر نبود خطبه‌های عید فطر رهبری، اگر نبود ایستادگی و عزت منو تو، اگر نبود شهرهای موشکی سپاه، اگر نبود دلاوری های مدافعان حرم و حاج قاسم، امروز نه تنها آمریکا بلکه الهام‌ علی‌اف حرام لقمه هم برای ما شاخ میشد. از جنگ با آمریکا و سگ و شغالهاش ترس نداشته باشید‌ چرا؟! چون پیروز این جنگ ایران است و ایرانی .
ما وجب وجب خاک میخوریم ولی خاک نمیدیم این یعنی اصالت
‏مظلوم‌ ترین‌ آدما‌ اونایی‌ هستند كه‌ باید خودشون‌ حال‌ خودشون‌ رو خوب‌ کنن:)
؟!