به بهانهی مذاکرات غیر مستقیم ایران و آمریکا
یه بنده خدایی با ترس گفت: اگر مذاکرات جواب نده جنگ میشه...
نه عزیزمن جنگ نمیشه، آمریکای که میاد توی عمان تا با ایران مذاکره کنه خوب فهمیده که جنگ با ایران به نفعش نبوده و نیست
اصلا بر فرض که دست از پا خطا کنن و جنگ هم بشه، ایران ۴۵سال پیش ۸سال بدون داشتن ابزار جنگی پیشرفته در مقابل حزب بعث و تمام دنیا ایستاد آمریکا که عددی نیست
پیر ما امام خمینی در سال ۱۳۵۷ فرمود: آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند؛
حالا بر فرض غلطی هم کند میدانید چه میشود؟!
ایران هزارن موشک خیبر و فتاح را به سمت تلآویو و حیفا شلیک میکند و بعد تمام پایگاههای آمریکا در منطقه را با خاک یکسان میکند تنگهی هرمز و بابالمندب بسته میشود، این جواب ایران را آمریکا فهمیده است ولی یه عده هموطن هنوز نه؛
خود تحقیر نباشیم
اگر نبود خطبههای عید فطر رهبری،
اگر نبود ایستادگی و عزت منو تو،
اگر نبود شهرهای موشکی سپاه،
اگر نبود دلاوری های مدافعان حرم و حاج قاسم،
امروز نه تنها آمریکا بلکه الهام علیاف حرام لقمه هم برای ما شاخ میشد.
از جنگ با آمریکا و سگ و شغالهاش ترس نداشته باشید چرا؟! چون پیروز این جنگ ایران است و ایرانی .
#مذاکره
Hamid Hiraad ~ UpMusicHamid Hiraad - Goftam Beman (320).mp3
زمان:
حجم:
8.5M
گفته بودم که آرامشم میرود
نقطه امن آسایشم میرود❤️🩹
@Talkh_a
چگونهای؟!
سرد، تهی، تنها، خالی از اطمینان، شدیدا تمایلِ به انزوا و کنارهجوئی از روابط انسانی دارم