من اونقدر دوسِت دارم که میخوام فقط خوشحال باشی
حتی اگه این خوشحالی دیگه شامل حال من نشه...
امروز غذا گوش دادم، فیلم خوردم، روی مبل دویدم، روی تردمیل نشستم، آهنگ دیدم، اما حواسم همش به تو بود!
از چشمهای بعضیا انقدر ذات خوبشون مشخصه که دلت میخواد بغلشون کنی و بگی: ممنون که انقدر خوب و مهربونی.