امروز غذا گوش دادم، فیلم خوردم، روی مبل دویدم، روی تردمیل نشستم، آهنگ دیدم، اما حواسم همش به تو بود!
از چشمهای بعضیا انقدر ذات خوبشون مشخصه که دلت میخواد بغلشون کنی و بگی: ممنون که انقدر خوب و مهربونی.
جسم خسترو ميخوابونيم ، روح رو چيكار كنيم؟! با اين اشكايى كه بى دليل ميان چيكار كنيم؟! با زندگى كه خوبه ولى لذت نميبرى ازش چيكار كنيم؟! هوم؟چیکار کنیم؟