توی شطرنج یه اصطلاحی هست میگن
"حرکت بعدیت از اشتباه قبلیت مهمتره..."
توی زندگی هم همینه
خراب کردی؟ مهم نیس
حالا ببین بعدش چیکار میخوای بکنی،
این مهمه..
چیزی بگو
حرفی بزن از فردا
اما نه آنقدر تلخ که دلم بلرزد
و نه آنچنان زیبا
که باورم نشود