eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
گَر بَر کَنم دل از تو و بردارم از تو مهر آن مهر بر که اَفکنم؟! آن دل کجابَرم؟!
جبران نمیشوی حتی به گریه های عمیق
ولی سکوت ما گویای خیلی از حرفا بوده(:
ناراحت نباش رفیق(:
بنظرم اهنگ جدید چاوشی میخواد بهمون بفهمونه که ادما هیچوقت فراموش نمیشن🥲
عشق اگه عشق باشه ادما که هیچی سونامی هم نمیتونه تکونش بده @Talkh_a
منم یادت میوفتم اتفاقا...🎵
اگر زنده ماندم و نمردم، روزی تعریف خواهم کرد که چطور از پسِ شب‌های سخت و آدم‌هایی که سخت‌ تَرش کردند؛ برآمدم...
گفتم عیبی نداره اما عیب داشت تا دلتون بخواد عیب داشت
اگ آدم یه لیتر بی حسی هم بخوره یازم یه جایی وسط حرکات اطرافیانش کم میاره
رفت روی تخت خوابید غمش هم جایی را نداشت برای رفتن کنارش درازکشید