شکلات تلخ
عشق اگه عشق باشه باید فقط و فقط اونو ببینی نه ادمای رنگ شده ی خیابونا رو @Talkh_a
عشق اگه عشق باشه اگه دنیا هم جلوت واستاد باید بگی یا اون یا هیچ کس
@Talkh_a
سال ها بعد از شکستن دلم
کاغذی دستم را برید و من سخت گریه کردم..
مگر چقدر دردناک بود؟!
برای منی که دنبال بهانه بودم، بسیار...
او نگفت دوستم ندارد؛
فقط در میانهی طوفان رهایم کرد؛
در حالی که تمام روزهای آفتابیم را،
کنارش مانده بودم.
متاسفانه از یه جایی به بعد باید این حقیقت رو بپذیریم که “آدما حق انتخاب دارن” و شما ممکنه حتی انتخاب اول عزیزترینهاتون نباشین.
جایی راجع به سکوت میخوندم که
میگفت:
"سکوت، انتهای محبت ما به کسی است
که از او خشمی در خویشتن داریم،
اما توان از دست دادنش را نه...