eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
سال ها بعد از شکستن دلم کاغذی دستم را برید و من سخت گریه کردم.. مگر چقدر دردناک بود؟! برای منی که دنبال بهانه بودم، بسیار...
انسان فراموش نمیکند، فقط عادت میکند!
تو قرار نیست یادت بیاد وقتی خوابیدی چند شب چند نفر بخاطر رفتارت بیداری کشیدن
اگه می‌تونستم یک نصیحت به خود کوچیک‌ترم کنم این بود که روی خط قرمز‌هات پافشاری کن همیشه بخاطر هیچ‌کس کنارشون نزن. @Talkh_a
شاید نمی‌خواهی بدانی حال و روزم را من هم نمی‌خواهم بگویم بی تو می‌میرم
او نگفت دوستم ندارد؛ فقط در میانه‌ی طوفان رهایم کرد؛ در حالی که تمام روزهای آفتابیم را، کنارش مانده بودم.
متاسفانه از یه جایی به بعد باید این حقیقت رو بپذیریم که “آدما حق انتخاب دارن” و شما ممکنه حتی انتخاب اول عزیزترین‌هاتون نباشین.
‏جایی راجع به سکوت می‌خوندم که می‌گفت: "سکوت، انتهای محبت ما به کسی است که از او خشمی در خویشتن داریم، اما توان از دست دادنش را نه...
تو باز خواهی‌گشت مهربان‌تر از همیشه در شبی که من مهربانی را از یاد برده‌ام. @Talkh_a
پس غم هایمان چه؟!