eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
‏جایی راجع به سکوت می‌خوندم که می‌گفت: "سکوت، انتهای محبت ما به کسی است که از او خشمی در خویشتن داریم، اما توان از دست دادنش را نه...
تو باز خواهی‌گشت مهربان‌تر از همیشه در شبی که من مهربانی را از یاد برده‌ام. @Talkh_a
پس غم هایمان چه؟!
اگر کتکم زده بود، می‌توانستم ببخشم، اما اینکه بدجور “نادیده‌ام” گرفت، دیگر قابل بخشش نبود.
گاهی اوقات اینجوریه که طرف واقعا دوست نداره فقط می‌دونه که تو آدم خوبی هستی و نمی‌خواد ببینه اون عشقی که بهش دادی رو به کسِ دیگه‌ای بدی همین @Talkh_a
تو اصلا قرار نیست بفهمی اینارو!
و چون حرفی از درد هایت نمی‌زدی گمان می‌کردند همه چیز به خوبی پیش می‌رود!
آدما رو وقتی سرشون شلوغه بشناس نه وقتی تنهان، تنهایی آدما رو مهربون میکنه.
به یک جایی از زندگی که رسیدی میفهمی رنج را نباید امتداد داد؛ باید مثل یک‌چاقو‌ که چیزها را می‌برد و از میانشان میگذرد، از بعضی آدمها بگذری و‌ برای همیشه تمامشان کنی…