eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
ﺷﺨﺼﯽ ﻧﺰﺩ مدير گروه ﺭﻓﺖ ﻭ ﮔﻔﺖ : ﺍﯼ مدير ، ﻣﻦ ﺧﯿﻠﯽ بي تابم😥😔😢 مدير تابی ﺑﻪ ﺍﻭ ﺩﺍﺩ ﻭ ﮔﻔﺖ ﺍﯾﻦ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺣﯿﺎﻁ ﺧﺎﻧﻪ ات ببند !!!.. ﺁﻥ شخص ﺭﻓﺖ ﻭ ﺩﯾﮕﺮ ﺑﯽ تاب ﻧﺒﻮﺩ..رسيدگي به مشکلات اعضاءاز ويژگي هاي مدير هر گروهی است !
شاید باورتون نشه ولی دخترا بعضی وقتا دوتا مشکی رو با هم نمیپوشن چون مشکیاشون بهم نمیاد
بیا دوتایی باهم غصه بخوریم خب؟
شب اگر بـه آغوش باشد بـه شعر بـه لبخند بـه خیر هم میشود غیر از این باشد همه ی ي شب بخیر ها مَشقی‌اند … شبت بخیر رفیق 💛
دلم گریه میخواد
دلم بغل میخواد
دلم شعر میخواد
دلم داد و جیغ میخواد
دلم کتک میخواد
اما تنها چیزی که دلم داره سکوته