ﺷﺨﺼﯽ ﻧﺰﺩ مدير گروه ﺭﻓﺖ ﻭ ﮔﻔﺖ :
ﺍﯼ مدير ، ﻣﻦ ﺧﯿﻠﯽ بي تابم😥😔😢
مدير تابی ﺑﻪ ﺍﻭ ﺩﺍﺩ ﻭ ﮔﻔﺖ ﺍﯾﻦ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺣﯿﺎﻁ ﺧﺎﻧﻪ ات ببند !!!..
ﺁﻥ شخص ﺭﻓﺖ ﻭ ﺩﯾﮕﺮ ﺑﯽ تاب ﻧﺒﻮﺩ..رسيدگي به مشکلات اعضاءاز ويژگي هاي مدير هر گروهی است !
شاید باورتون نشه ولی دخترا بعضی وقتا دوتا مشکی رو با هم نمیپوشن
چون مشکیاشون بهم نمیاد
شب اگر بـه آغوش باشد
بـه شعر
بـه لبخند
بـه خیر هم میشود
غیر از این باشد همه ی ي شب بخیر ها مَشقیاند …
شبت بخیر رفیق 💛