از نظر حوصله بخوام خودمو تعریف کنم؛
باید بگم که داشتم یه مقاله درباره اینکه چرا کارامونو نصف و نیمه رها میکنیم، میخوندم که وسطاش اونو هم ول کردم.
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
حتی پشه های دو رو برم
منو بخاطر نور گوشیم میخان نه خودم
دیگه از ادماش چه انتظاری هست
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
اونایی که ادعا میکنن از دروغ متنفرن
خودشون از همه بیشتر دروغ میگن
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
توی نا مفهوم حالت ترین ممکن داریم زندگی میکنیم طوری که نه از حالمون نه از خوردن،پوشیدن،رفت و آمد هیچی هیچی خبر نداریم ولی داریم ادامه میدیم
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
ولی گاهی وقتا خاطرات یه جوری به فکر و قلبت هجوم میارن که تو نمیدونی باید چیکار کنی و وارد دنیای هپروت میشی
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
یهو وسط اهنگ یادش میوفتی دیگه بقیه اهنگ رو نمیفهمی...
:|
https://eitaa.com/bestrong_s