eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
شاید دیگه باهم حرف نزنیم یا حداقل مثله قبل حرف نزنیم ولی میخام بدونی،دلم میخاد بخندی و خوب باشی، هنوزم واسم مهمی، به موقع بخاب درست غذا بخور و خیلی مواظب خودت باش. ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
اگه به من بود نمیزاشتم کسی حتی به ناراحت کردنت فکر کنه. نمیزاشتم هیچ غمی بیاد بشینه کنج دلت. نمیزاشتم بی‌حوصله بشی و حس پوچی بهت دست بده.نمیزاشتم تو شرایط سختی بمونی و فکرت درگیر باشه.نمیزاشتم این آدما بهت صدمه‌ای برسونن،همشو خودم به جون میخرم تا جایی که ممکنه تو حالت بهتر باشه. ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
آن که یکبار از مرامش نیش خوردی را نبخش پوست اندازی چ تغییری دهد در ذات مار؟ ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
سوالی ک دوس دارم از ادمای زندگیم بپرسم ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
به نقطه ای رسیدم که دلم میخواد به هر آدمی که بهم نزدیکه و دوسش دارم بگم:ببین من حالم خوب نیست.شاید یه مدت نتونم باهات حرف بزنم،ببینمت یا بغلت کنم یا خیلی سرد به نظر بیام ولی باور کن ازت ناراحت نیستم،قصدم ندارم که از زندگیم حذفت کنم.به عنوان یه انسان منم گاهی نیاز دارم با خودم تنها باشم تا ریکاوری بشم و انرژیم برگرده؛فقط همین.دلم میخواد داد بزنم و بگم میشه دست از دوست داشتنِ من بر نداری و صبر کنی تا من با یه حال بهتر برگردم کنارت ؟ بخدا خیلی خستم. ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
"‏نصف مشکلات روحی با شبا زود خوابیدن حل میشه؛ نصف دیگه‌ش با روز بعدش بیدار نشدن ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
قرار نبود که بین ما بیوفته فاصله.. :| https://eitaa.com/bestrong_s
یه حالتی که انگار دارم مرگ یا نابودی خودمو میبینم ولی کاری از دسم برنمیاد :| https://eitaa.com/bestrong_s
بیاین قبول کنیم که قوی بودن به زور و بازو نیست قوی بودن به اینکه تو در تمام طول عمرت بدبختی و سختی بکشی و چیزی به زبون نیاری.... ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
اگه بین منو یک نفر دیگه تردید داشتی منو انتخاب نکن ♬ https://eitaa.com/bestrong_s