به نقطه ای رسیدم که دلم میخواد به هر آدمی که بهم نزدیکه و دوسش دارم بگم:ببین من حالم خوب نیست.شاید یه مدت نتونم باهات حرف بزنم،ببینمت یا بغلت کنم یا خیلی سرد به نظر بیام ولی باور کن ازت ناراحت نیستم،قصدم ندارم که از زندگیم حذفت کنم.به عنوان یه انسان منم گاهی نیاز دارم با خودم تنها باشم تا ریکاوری بشم و انرژیم برگرده؛فقط همین.دلم میخواد داد بزنم و بگم میشه دست از دوست داشتنِ من بر نداری و صبر کنی تا من با یه حال بهتر برگردم کنارت ؟
بخدا خیلی خستم.
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
"نصف مشکلات روحی با شبا زود خوابیدن حل میشه؛
نصف دیگهش با روز بعدش بیدار نشدن
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
یه حالتی که انگار دارم مرگ یا نابودی خودمو میبینم ولی کاری از دسم برنمیاد
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
من؟ مثل گوی معلق در فضا . ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
من؟
میتونم آروم باشم تو اوج عصبانیت
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
بیاین قبول کنیم که قوی بودن به زور و بازو نیست قوی بودن به اینکه تو در تمام طول عمرت بدبختی و سختی بکشی و چیزی به زبون نیاری....
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
اگه بین منو یک نفر دیگه تردید داشتی منو انتخاب نکن
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
به من بیاموز
که اشک چطور جان می دهد در خانه چشم
به من بیاموز
که قلب چگونه می میرد و دلتنگی خود را می کشد
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
شب بخیر گفتن ما محض ادای ادب است
ورنه چون شب برسد اول بیداری ماست!
شبتون بخیر✨
♬
https://eitaa.com/bestrong_s