یه حالتی که انگار دارم مرگ یا نابودی خودمو میبینم ولی کاری از دسم برنمیاد
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
من؟ مثل گوی معلق در فضا . ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
من؟
میتونم آروم باشم تو اوج عصبانیت
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
بیاین قبول کنیم که قوی بودن به زور و بازو نیست قوی بودن به اینکه تو در تمام طول عمرت بدبختی و سختی بکشی و چیزی به زبون نیاری....
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
اگه بین منو یک نفر دیگه تردید داشتی منو انتخاب نکن
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
به من بیاموز
که اشک چطور جان می دهد در خانه چشم
به من بیاموز
که قلب چگونه می میرد و دلتنگی خود را می کشد
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
شب بخیر گفتن ما محض ادای ادب است
ورنه چون شب برسد اول بیداری ماست!
شبتون بخیر✨
♬
https://eitaa.com/bestrong_s