شکلات تلخ
یه کاري با آدم میکنن ك به مرگ فکر کنه...
خودکشی؟
ن
با حرف های ادما روزی هزار بار میمیرم و زنده میشم...
شکلات تلخ
تهش مرگه دیگ درستع؟
هیچوقت به تهش فکر نکن، چون ممکنه برسی به غم! ته زندگی به این قشنگی، میرسی به مرگ! ته یک روز خوب، ممکنه برسی به شبِ پر از فکر و خیال! ته یک خاطره قشنگ، ممکنه برسی به یک یادش بخیر! از حس و حال الانت لذت ببر، در لحظه زندگی کن.. به تهش فکر نکن..
407.5K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یه انسان متحرک
:)
https://eitaa.com/bestrong_s