چیزی بگو فراتر از حرف باشد ؛
وجودم را لمس کند ..
چیزی بگو ؛ مثلا ..
کنارت هستم !
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
شده باران بزند
قلب تو دیوانه شود؟
همه ی خاطره ها
نزد تو بیگانه شود؟
شده از دست کسی
یک دفعه دلگیر شوی ؟
او در آغوش کسی باشد و تو پیر شوی؟
شده با جان و دلت عاشق و مجنون باشی؟
او کنار دگری باز تو دلخون باشی؟
شده با یاد کسی تا به سحر گریه کنی؟
با خدا درد و دل و
پیش همه شکوه کنی؟
شده روزی برسد
بغض امانت ندهد؟
آنقدر گریه کنی هیچ ز یادت نرود؟
من پر از دردم و این است
غم دیرینم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
ببین ادما حق اینو دارن که از شما خوششون نیاد، یه خرده گریه کنین بعد بپذیرین، خیلی چیز عجیبی نیس.
↯
https://eitaa.com/bestrong_s