eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
چه سود، از شرحِ این دیوانگی ها بی قراری ها؟ ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
نه میزد بارون یکم جون بگیرم نه خشک میشد ریشم تا که اسون بمیرم ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
یا دستِ رفاقت نده و دست نگهدار یا تا ته خط، حرمت این دست نگهدار ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
نمی‌خواهم که بر دوش کسی باری ز من باشد ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
ما انسانِ انتظارهایِ بی‌پایانیم. انسانِ چنگ‌زده به شب در رخوت‌ِ بی‌خوابی، انسانِ در گریز از تنهایی و پناه‌ بُرده به تنهایی. هر روز را به صبحِ روزِ بعد واگذار می‌کنیم. ما انسانِ تعویق‌ایم. انسانِ به تعویق افتاده در آرزوها آرزوهایی که پوسیده‌اند مثل زنجیرهای تاریکی ... ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
میشه از فعل ها درست استفاده کنید خیلی بهشون توجه میکنم مثلا به یکی نگید عزیز بود بعد به خودم بگید عزیزی اخرش چی؟بودم یا هستم! ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
شب بخیر غارتگر شب های بی مهتاب من منتی بر دل گذار امشب بیا در خواب من:) ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
شبت بخیر امشبو من میگم بهت شبت بخیر، چون هیچکس نباید بدون شب بخیر بخوابه 🧡