شکلات تلخ
یادست بکش مثل من ازهرچه که مستی ست یا این که مرا مثل خودت مست نگهدار ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
ای مرد نباید سخن از درد بگویی
در سینه ی خود هرچه که درد است، نگهدار
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
ای مرد نباید سخن از درد بگویی در سینه ی خود هرچه که درد است، نگهدار ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
دور از توام و مثل تو دوروبر من نیست
مثل من اگر دوروبرت هست، نگهدار
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
دور از توام و مثل تو دوروبر من نیست مثل من اگر دوروبرت هست، نگهدار ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
عشق آخر خطّ است اگر، قصّه ی مارا
همواره در این کوچه ی بن بست نگهدار
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
ما انسانِ انتظارهایِ بیپایانیم.
انسانِ چنگزده به شب در رخوتِ
بیخوابی، انسانِ در گریز از تنهایی
و پناه بُرده به تنهایی.
هر روز را به صبحِ روزِ بعد واگذار
میکنیم. ما انسانِ تعویقایم.
انسانِ به تعویق افتاده در آرزوها
آرزوهایی که پوسیدهاند مثل
زنجیرهای تاریکی ...
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
میشه از فعل ها درست استفاده کنید
خیلی بهشون توجه میکنم
مثلا به یکی نگید عزیز بود بعد
به خودم بگید عزیزی
اخرش چی؟بودم یا هستم!
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
شب بخیر غارتگر شب های بی مهتاب من
منتی بر دل گذار امشب بیا در خواب من:)
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
من هیچوقت بلد نبودم داد بزنم و اونطوری ک باید عصابنیتم رو بروز بدم :)
انگار یکی گردنم رو فشار میده و راه هوا رو میبنده و میگه حواست باشه...
این رفیقتهها، این همونه ک دوسش داریها، این دل دارهها. خفه شو و فقط خودخوری کن
♬
https://eitaa.com/bestrong_s