eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
ما انسانِ انتظارهایِ بی‌پایانیم. انسانِ چنگ‌زده به شب در رخوت‌ِ بی‌خوابی، انسانِ در گریز از تنهایی و پناه‌ بُرده به تنهایی. هر روز را به صبحِ روزِ بعد واگذار می‌کنیم. ما انسانِ تعویق‌ایم. انسانِ به تعویق افتاده در آرزوها آرزوهایی که پوسیده‌اند مثل زنجیرهای تاریکی ... ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
میشه از فعل ها درست استفاده کنید خیلی بهشون توجه میکنم مثلا به یکی نگید عزیز بود بعد به خودم بگید عزیزی اخرش چی؟بودم یا هستم! ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
شب بخیر غارتگر شب های بی مهتاب من منتی بر دل گذار امشب بیا در خواب من:) ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
شبت بخیر امشبو من میگم بهت شبت بخیر، چون هیچکس نباید بدون شب بخیر بخوابه 🧡
خواب نمی‌برد مرا! یار نمی‌خرد مرا! مرگ نمی‌درد مرا! آه؛ چه بی‌بها شدم...
صبح شد خواب ب چشان خسته من نیامد...
من مثل بقیه نیستم اونا کنار میان من کنار میزارم ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
من هیچ‌وقت بلد نبودم داد بزنم و اونطوری ک باید عصابنیتم رو بروز بدم :) انگار یکی گردنم رو فشار می‌ده و راه هوا رو می‌بنده و می‌گه حواست باشه... این رفیقته‌ها، این همونه ک دوسش داری‌ها، این دل داره‌ها. خفه شو و فقط خودخوری کن ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
صبح شد خواب ب چشان خسته من نیامد...
گاهی وقتا فکر و خیال میتونه اینطوری بیدار نگهت داره
یک‌ ذهنم‌ و صد‌ خیال‌ مشغول ب یار ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
با منی که سلاحی در برابرت ندارم نجنگ نجنگ پاره تنم نجنگ ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
من دیگ ن خوشحال میشم