میشه از فعل ها درست استفاده کنید
خیلی بهشون توجه میکنم
مثلا به یکی نگید عزیز بود بعد
به خودم بگید عزیزی
اخرش چی؟بودم یا هستم!
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
شب بخیر غارتگر شب های بی مهتاب من
منتی بر دل گذار امشب بیا در خواب من:)
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
من هیچوقت بلد نبودم داد بزنم و اونطوری ک باید عصابنیتم رو بروز بدم :)
انگار یکی گردنم رو فشار میده و راه هوا رو میبنده و میگه حواست باشه...
این رفیقتهها، این همونه ک دوسش داریها، این دل دارهها. خفه شو و فقط خودخوری کن
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
صبح شد خواب ب چشان خسته من نیامد...
گاهی وقتا فکر و خیال میتونه اینطوری بیدار نگهت داره
با منی که
سلاحی در برابرت ندارم نجنگ
نجنگ پاره تنم
نجنگ
♬
https://eitaa.com/bestrong_s