eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
میشه از فعل ها درست استفاده کنید خیلی بهشون توجه میکنم مثلا به یکی نگید عزیز بود بعد به خودم بگید عزیزی اخرش چی؟بودم یا هستم! ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
شب بخیر غارتگر شب های بی مهتاب من منتی بر دل گذار امشب بیا در خواب من:) ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
شبت بخیر امشبو من میگم بهت شبت بخیر، چون هیچکس نباید بدون شب بخیر بخوابه 🧡
خواب نمی‌برد مرا! یار نمی‌خرد مرا! مرگ نمی‌درد مرا! آه؛ چه بی‌بها شدم...
صبح شد خواب ب چشان خسته من نیامد...
من مثل بقیه نیستم اونا کنار میان من کنار میزارم ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
من هیچ‌وقت بلد نبودم داد بزنم و اونطوری ک باید عصابنیتم رو بروز بدم :) انگار یکی گردنم رو فشار می‌ده و راه هوا رو می‌بنده و می‌گه حواست باشه... این رفیقته‌ها، این همونه ک دوسش داری‌ها، این دل داره‌ها. خفه شو و فقط خودخوری کن ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
صبح شد خواب ب چشان خسته من نیامد...
گاهی وقتا فکر و خیال میتونه اینطوری بیدار نگهت داره
یک‌ ذهنم‌ و صد‌ خیال‌ مشغول ب یار ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
با منی که سلاحی در برابرت ندارم نجنگ نجنگ پاره تنم نجنگ ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
من دیگ ن خوشحال میشم
ن ناراحت