من هیچوقت بلد نبودم داد بزنم و اونطوری ک باید عصابنیتم رو بروز بدم :)
انگار یکی گردنم رو فشار میده و راه هوا رو میبنده و میگه حواست باشه...
این رفیقتهها، این همونه ک دوسش داریها، این دل دارهها. خفه شو و فقط خودخوری کن
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
صبح شد خواب ب چشان خسته من نیامد...
گاهی وقتا فکر و خیال میتونه اینطوری بیدار نگهت داره
با منی که
سلاحی در برابرت ندارم نجنگ
نجنگ پاره تنم
نجنگ
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
من نمیدونم شروعش از کی بود...
اما از یه تایمی به بعد همیشه عصبی و ناراحت بودم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
من؟ پناهنده ام به مرزهای تنت ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
من؟
همونیم که تو منو غرق خودت کردی و نجاتم ندادی...
♬
https://eitaa.com/bestrong_s